streda, 4. novembra 2015

Vitoša

Prvý deň po konci pobytu prišla za mnou Veronika a čakali nás dva týždne dobrodružstiev. Prvý deň sme sa rozhodli vyšlapať hore na Vitošu, malebný vŕšok ponad Sofiou (2292 m.n.m). Hore sme sa vyviezli lanovkou, čo bol dobrý nápad, dolu sme šli pešo, čo bol tiež dobrý nápad, ale len spočiatku.




 Desiatový moment a Veronika v móde "chcem umrieť ale najprv ťa zabijem" (v zmysle čo som to vymyslela hneď na začiatok výletu) (veronika nie je horská koza ako ja(mám to v génoch)) (prepáč veronika)
 piknik v tráve, akurát namiesto nahých nýmf tureckí turisti s ruksakmi

 keď sme prišli na vrchol, bolo figu vidno, ale bol tam kňaz aj pomocník s ikonou a robili procesie pre všetkých čo vyšlapali.

 čas na obed na vrcholku

 Vec sa má tak, že v pol ceste sme nechali veroniku dolu fotiť kvetinky a došlapali si to sami. My sme zmapovali vrch, skaly a ikonu, a ona celú flóru v strede hory (a psov, ktorí šli okolo)


 už vypnutá lanovka smerom dolu a naše nohy úplne rozbité a unavené. veronika 4 smrtiace dýky v každom pohľade.
Ku koncu sme to zvládli, zakončili to skvelou večerou a pivom a svalovicou ešte ďalší týždeň. Moje plánovanie mi bolo následne pripomínané ešte týždeň pri každých schodoch, ale aj tak mi to stálo za to!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára