streda, 4. novembra 2015

Nesebar

zo slnečného chodila miestna doprava za pár halierov na Nesebar, tak sme si spravili celodenný výlet. Pamätám si ho mierne ako taký opar, keďže bolo asi 40 stupňov, žiaden chládok a málo jedla. ALe je tam krásne.





















minipoznámka: pri odchode z Nesebaru mala európska únia stánky pre deti so súťažami, kde mohol človek vyhrať všeličo. Kto ma pozná vie, že som sa toľko obzerala na tie stánky, že ma musela veronika vypustiť, že no choď (lebo nám kvôli tomu odišli dva autobusy). Súťažila som o hlavné mestá európy a dostala som lietajúci tanier a začiatočníckou bulharčinou vysvetlila, že sa učím bulharsky a chcem detské knižky. Mám mapu Európy, ilustrovanú príručku na pozorovanie žeriavov (vtákov nie stavieb) a knižku o hasičoch. Spokojné malé decko mohli za ručičku odviesť domov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára