streda 4. novembra 2015

more

Po Vitoši a prechádzkach po Sofií sme šli k moru. Slnečné pobrežie, lebo tam bolo najlacnejšie ubytovanie, rovno na pláži a na hlavnom korze. Výrazný kultúrny šok pre mňa, keďže z tradičných prechádzok medzi miestnymi a trhoviskami som sa dostala doprostred turistického zmetáku, kde nič nebolo v cyrilike, všetci na mňa automaticky hovorili po rusky (lebo všade samí rus na lacnej dovolenke-zosobnenie stereotypu, ktorý si predstavíte), všade kasína, zábavy a pivo tri krát drahšie.
Pekne však postupne:
 izba bola mega veľká, mohli sme tam kľudne tancovať valčík. Lokalita bola najlepšia, akú len v katalógu môžete nájsť lebo sme prešli cez cestu a boli na pláži, pod nami boli všetky tie reštaurácie a nočné bary a korzo, kde to "žilo". A stálo to facku, fakt málo. ALE, prečo to stálo tak málo? Dovolenkový sen! Pod nami pod balkónom autodrom a detské kolotoče. Cez cestu karaoke a z druhej strany bytu? CELÝ LUNAPARK!!!
Už sme si mohli len vybrať, ktorým smerom natrčíme ucho, že kde hrajú lepšiu hudbu.

 Tak trošku sme aj hladovali, lebo sme nemali kuchynku a reštaurácie mali turistické ceny, o dosť iné než sme boli zvyknutí z bežných miest. A to Sofia nie je stelesnením lacnosti. Tak sme to prekrývali somarinkami.


 vybaľovanie nákupov
 Keďže som to Veronike dlžila (po vitoši) a bolo vonku neuveriteľne teplo, veľa sme oddychovali.

 Večerné zábavy boli spojené s hodnotením dramaturgie kolotočárov...
 prípadne úrovne spevu zlého karaoke
 aj sme chodili na pláž, ale bez foťáku. (veronika fotila, tak môžem použiť jej fotky)

 A posledné peniaze išli na Tulumb, ktorý som zbadala v obchode, oči mi zasvietili a musela som ho okamžite mať.
 výdavok šiel na zmrzlinu namiesto večere. Dovolenka ako má byť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára